Ze względu na małą ilość reklamacji, zawsze stajemy po stronie klienta. Niestety czasami paczka zostanie zniszczona, co wtedy? Co gdy roślina, lub kilka z nich przyszło lekko zniszczonych? Co jeśli jedna lub więcej roślin złamała się przy korzeniu.

Na a pewno prosimy zadzwonić, a jeszcze lepiej opisac cała sytuację w mailu z załączonym zdjęciem paczki i roślin.

Oto nasze propozycje:

   1. Zwrot pieniędzy lub wymiana towaru- 0.5%- to procent naszych reklamacji. Zazwyczaj kurier przygniecie paczkę np. oponami, lub meblami. Niestety wtedy większość roślin zostaje zniszczonych i małe jest prawdopodobieństwo odrodzenia ich po pewnym czasie. Oferujemy wtedy dwie opcje a) Wymiana towaru B) Zwrot pieniędzy. Co ważne- nie trzeba zwracać nam towaru, więc jeśli zdecydują się państwo zostawić połamany towar- a za rok odbije… to tylko należy się cieszyć 🙂

   2. Rekompensata 30% wartości roślin- propunujemy ją kientom którym np. 1 roślina została lekko nadłamana, lub poturbowana w transporcie. Lecz są to szkody, które roślina z pewnością przeżyje, i wystarczy dać jej czas aby się zrehabilitowała.

   3. Wymiana pojedynczej, lub wielu rośliny- jeśli ucierpiała pojedyncza roślina, bądź nawet kilka, bez wahania prosimy o kontakt, bez problemu wymienimy rośliny, a nawet jeśli będzie to dotyczyć mniejszej ilości roślin- nie trzeba będzie odsyłac ich spowrotem 🙂

   4. Reklamacje indywidualne- Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie, i każda reklamacje opiniujemy indywidualnie. Więc jeśli po przeczytaniu pozostałych trzech opcji, nadal państwo nie są usatysfakcjonowani- prosiy o wiadomość… z pewnością się dogadamy

Prosimy o maile wraz ze zdjęciami na maila wdo.sklep@gmail.com, w wiadomościach na instagramie, Facebooku. Można też zadzwonić na numery podane w zakładce “Kontakt”

FORMULARZ REKLAMACYJNY