FAQ

Niektóre pytania powtarzają się notorycznie, dlatego przygotowaliśmy na nie odpowiedzi, aby rozwiać wszelkie wasze wątpliwości. Jeśli nadal nie znaleźliście odpowiedzi na nurtujące Was pytania – piszcie śmiało na wdo.sklep@gmail.com 🙂

  1. Ile trwa wysyłka paczki? Kiedy dostanę swoje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia to 7 dni roboczych, ale w wakacje, jesień i zimę czas ten  może być krótszy. Paczka powinna dojść na następny dzień od nadania paczki. 

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się o statusie swojej paczki wystarczy napisać lub zadzwonić – odpowiadamy ekspresowo 🙂

  1. Jak zabezpieczamy paczki przed wysuszeniem, połamaniem i gniciem roślin?

Obszerny wpis na ten temat, znajdziecie tutaj. Mimo, że przykładamy szczególną uwagę do bezpiecznej dostawy roślin, czasem pojedyncze sztuki ulegają uszkodzeniu. Jednak nie ma czym się stresować 🙂 Zgłoście nam ten fakt, a szybko rozwiążemy problem.

  1. Jakiej wielkości są oferowane rośliny?

Wysokość i wszelkie inne ważne informacje znajdziesz w opisie każdej z roślin 🙂

Poniżej przykład:

  1. Co jeśli rośliny które dostałem/am, nie spełniają moich oczekiwań?

Pomimo, że staramy się dobierać rośliny podobne do siebie, nie mamy wpływu na to jak rosną. Każda z nich jest indywidualną jednostką – co najbardziej w nich lubimy 🙂

Jeśli rośliny nie przypadły Wam do gustu, możecie je zwrócić na swój koszt (po wcześniejszym poinformowaniu). Natomiast, jeśli rośliny dotarły zniszczone, połamane, zamówienie jest niekompletne lub wydarzyło się jeszcze coś innego – skontaktuj się z nami. Każdy przypadek rozpatrujemy na korzyść naszego Klienta 🙂

  1. Jak pielęgnować, sadzić, lub/i ciąć moje rośliny?

W opisie każdej rośliny staramy się dawać wskazówki nt. pielęgnacji danej odmiany. Odpowiedzi można szukać również na naszym blogu, gdzie na bieżąco pojawiają się nowe artykuły, lub napisz, zadzwoń do nas – z przyjemnością Ci podpowiemy.

  1. Czy wykonujecie projekty ogrodu? 

Tak! Należy wysłać do nas maila, w którym zawrzesz informacje nt. wielkości ogrodu, preferencji. Zdjęcia mile widziane 🙂 Resztę ustalimy w dalszej części konwersacji. 

  1. Jak wygląda prawdziwa sadzonka? 

Na bieżąco dodajemy zdjęcia sadzonek, jeśli roślina która Państwa interesuje nie posiada w obecnej chwili zdjęcia –  prosimy o kontakt, z chęcią wyślemy zdjęcie przykładowej sadzonki na maila.

  1. Czy mogę prosić o dostarczenie paczki w danym terminie, lub o danej godzinie?

Tak – prosimy o informację podczas składania zamówienia w sekcji “Wiadomość dla sprzedającego”, lub mailowo nas poinformować o dacie dostarczenia paczki. Niestety na godzinę nie mamy wpływu – choć bardzo byśmy chcieli 🙂 Zazwyczaj kierujemy taką prośbę do kuriera, ale różne ma to przełożenie w rzeczywistości.

Jeśli nie uda Ci się odebrać paczki za pierwszym razem, kurier podejmie drugą próbę doręczenia.

  1. Czy wysyłacie rośliny za granicę?

Owszem! Jako nieliczni posiadamy wymagane zezwolenia do wysyłki zagranicznej. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów. 

Przewiń do góry